Translate

11 Mayıs 2017 Perşembe

Şişte Kuzu Ciğer Izgara

İpeksi Mutfak
Şişte Kuzu Ciğer Izgara

Merhabalar, bugün size harika ve bir o kadar da pratik bir şişte  ciğer tarifim var. Ben bu tarifte kuzu ciğer kullandım ve hem çok hafif oldu hem de hiç öyle ağır kokmadı.. normalde ben pek dana ciğer yiyen biri değilim hep ağır gelmiştir bana bu yüzden genellikle tavuk ciğeri tercih ederdim ama kuzu ciğer de enfes oldu ve artık favorilerim arasına girdi. Dilerseniz benim elektrikli  ızgarada yaptığım bu tarifi sizler fırında yapabilir ya da tavada kızartabilirsiniz.

Malzemeler:
  • 400-500 gr kadar kuzu ciğer
  • 5-6 adet yeşil sivri biber
  • 1-2 adet domates
  • Kekik, tuz, pul biber, sıvıyağ
  • Uzun çöp şiş
Hazırlanışı:

Öncelikle ciğerlerimizi şişe geçirilecek şekilde küp küp doğruyoruz daha sonra genişçe bir kabın içine ciğerlerimizi alıp üzerine baharatları, tuzu ve az miktarda sıvıyağı ekleyip hepsini güzelce harmanlıyoruz. Daha sonra şişe taktığımız ciğerleri kızmış olan ızgaramızda önlü arkalı güzelce nar gibi oluncaya kadar pişiriyoruz. Son olarak ızgarada domates ve biberleri de közledikten sonra servis tabağına alıyoruz. Ben bu güzel ciğer ızgarayı tereyağlı pilav eşliğinde servis ettim. Sizler de dilediğiniz gibi servis edebilirsiniz.

Şimdiden deneyenlere afiyet olsun.


İpeksi Mutfak
Şişte Kuzu Ciğer Izgara


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder